6 marca 2015

Wojtusiowe smutki

Namówiona (zmuszona) przez swoich najbliższych wydałam w nakładzie 100 (!) egzemplarzy książeczkę terapeutyczną dla dzieci. Jest to krótka wierszowana historyjka o pulchniutkim chłopcu, z którego śmieją się dzieci w przedszkolu. Książeczka nie została wydana przez żadne wydawnictwo tylko wydrukowana w drukarni Progres na mój koszt, bardziej żeby spełnić marzenie aniżeli na tym zarobić. "Wojtusiowych smutków" nie można kupić w żadnej księgarni, posiadam je w swoim domu i chętnym osobom mogę podesłać, bo jeszcze mi troszkę egzemplarzy zostało.
Książeczkę czytałam swoim przedszkolakom z każdej grupy wiekowej aby ją "wypróbować", i dzieciom się podobała: słuchały uważnie i były poruszone historią chłopca. Znajomi, którzy ją ode mnie zakupili dla swoich pociech, również mówili mi miłe słowa (mam nadzieję, że prawdziwe =) ). Jako książkoholiczka i miłośniczka literatury dziecięcej i młodzieżowej mam ambicje na pisanie pięknych opowiastek dla dzieci, wspaniale wydanych i zilustrowanych (bo w "Wojtusiowych smutkach" wszystko robiłam sama), ale nie wiem, na ile uda mi się zrealizować moje marzenia. Chcę traktować bardzo serio małego czytelnika i podarować mu coś mądrego, zabawnego i przynoszącego nadzieję. Trzymajcie za mnie kciuki!

A oto moje "Wojtusiowe smutki":





"Wojtusiowe smutki" 
Tekst i ilustracje: Izabela Michta (Indi)
Wydana w: Progres Sosnowiec
Rok wydania: 2014
Liczba stron: 14
ISBN: 9788394006600
Strony miękkie, lekko błyszczące.

Książeczka w portalu Lubimy czytać.

Moją książeczkę poleca również Mama w trampkach, z powodu czego jest mi niesamowicie miło i za co serdecznie dziękuję =)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz