6 marca 2015

Bransoletki z koralików

Mój mąż i ja mamy ze sobą wiele wspólnego: lubimy tą samą muzykę, filmy, interesujemy się astrofizyką oraz podróżujemy i robimy zdjęcia. Ale każdy z nas ma dodatkowo swoje małe pasje. Mój mąż uwielbia projektowanie i budowanie modeli w 3D- w programach CAD i 3DsMax. Ja natomiast wolę bardziej "babskie" robótki: czasem coś wyszywam, wyklejam, nawlekam koraliki, piszę... Zamierzamy pochwalić się niektórymi naszymi pracami na tej stronie. Gdyby komuś coś wpadło w oko zapraszamy do skontaktowania się z nami. Może akurat sprawimy sobie nawzajem radość? =)

Poniżej prezentuję wykonane przeze mnie bransoletki z koralików i żyłki.








Wszystkie zostały wykończone posrebrzanymi skręcanymi zapięciami lub karabińczykami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz