3 grudnia 2016

BAJKI DLA DZIECI. W Krainie Czarów...

Strasznie zaniedbałam opisywanie na bieżąco moich dokonań autorskich, a nazbierało się tego trochę w tym roku. W każdym wpisie pokażę osobny tytuł i krótko go przedstawię- zrobię to w kolejności chronologicznej, czyli muszę cofnąć się dokładnie o rok- do grudnia 2015 r. 

Dziś pokazuję książkę będącą zwieńczeniem konkursu organizowanego przez wieś Spytków: "W Krainie Czarów...". Moja legenda, "Czarodziej Wóktyps", znalazła się w tej zbiorczej publikacji- choć jej wykonanie jest skromne, to mimo wszystko cieszy mnie obecność pracy mojego autorstwa- mam nadzieję, że dotarła ona do jak największej ilości odbiorców i się spodobała. Mnie podoba się do tej pory (a to nieczęsto się zdarza ;) ) i mam do niej ogromny sentyment.



"BAJKI DLA DZIECI. W Krainie Czarów..."

Fundacja ALTER
Rok wydania: 2015
Liczba stron: 22

Książka w portalu Lubimy czytać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz