3 grudnia 2016

Niezwykłe bajki. W kolorowym świecie dzieci

W tym roku Przedszkole Słoneczna Szóstka ze Śremu również pokusiło się o zorganizowanie konkursu literackiego. Znów udało mi się być jedną z laureatek, której bajka znalazła się później w publikacji oraz nagrana została na audiobook czytany przez polskich celebrytów.

Tym razem tematyka dotyczyła tolerancji na inność. Napisałam bajkę o ciemnoskórym Maciusiu który został adoptowany przez polskich rodziców gdy był niemowlęciem i o jego perypetiach w pierwszych dniach szkoły.
Tym razem wydaje mi się, że poziom prac był nieco wyższy niż w zeszłym roku (ja też podszkoliłam moim zdaniem warsztat pisarski przez ten czas) a szata graficzna pstrokata, przyciągająca uwagę i nawet ładna. Niestety w książce znajduje się masa literówek i niedociągnięć, co bardzo psuje efekt końcowy. Tak czy inaczej oczywiście pozycję tę polecam.





















W czerwcu w Warszawie odbyła się uroczysta premiera tego tytułu, w której z przyjemnością wzięłam udział. Oto zdjęcia z tego wydarzenia.













"Niezwykłe bajki, W kolorowym świecie dzieci"

Wydawnictwo MARTEL
Liczba stron: 48

Książka na portalu Lubimy czytać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz