11 stycznia 2016

Bajki Króla Maciusia Pieszego

W grudniu 2015 roku zostałam laureatką konkursu "Bajki Króla Maciusia Pieszego" organizowanego przez Starostwo Powiatowe i Policję w Gołdapi. W jego wyniku została wydana książeczka pod tym samym tytułem, zawierająca sześć bajek na temat prawidłowego zachowania na drodze.
Moja bajka: "Matylda- zebra z Afryki" uplasowała się na drugim miejscu, co niesamowicie mile mnie zaskoczyło. Ilustracje do książeczki wykonywały dzieci- jak dla mnie świetny pomysł, oryginalny i wzruszający. Na samą myśl, że dzieciaczki najpierw czytały moją bajkę, później wyobrażały ją sobie i przelewały swoje myśli na papier, mam łzy w oczach. Wspaniale, że miałam okazję tego doświadczyć. Ilustracje są naprawdę śliczne.
Książeczka jest mała, zeszytowa, i niestety klejona, przez co należy bardzo uważać: już jedna kartka przez nieuwagę odkleiła się mojemu mężowi, gdy chciał zrobić zdjęcia. Niestety najprawdopodobniej nie będzie do kupienia, jest ona dodatkiem do akcji "On, ty i ja na tej samej drodze".
Konkurs ten jak dotąd najmilej mnie zaskoczył: byłam na bieżąco telefonicznie informowana, co i jak, a pani, która ze mną rozmawiała, jest miła i życiowa- wysłano mi nagrody pocztą, choć powinnam była stawić się w Gołdapi osobiście, jednak nie musiałam długo tłumaczyć organizatorce konkursu, że tak daleka podróż z niemowlęciem nie do końca jest mi na rękę. 
Oto nagrody, jakie dostałam:


Wszystko to przyszło do mnie w paczce. Aparat bardzo mnie zaskoczył. Jest już w użyciu i sprawuje się wspaniale! Jednak oczywiście najbardziej ucieszyłam się z wydanej książeczki.
A oto moja bajka i ilustracje:








Kolejne wspaniałe doświadczenie.

"Bajki Króla Maciusia Pieszego"

Wydane w Gołdapi
Rok wydania: 2015
Liczba stron: 50
ISBN: 9788394075095

Książeczka w portalu Lubimy czytać.

2 komentarze: