11 stycznia 2016

PeWNego razu w teatrze... Scenariusze przedstawień świąteczno-zimowych dla dzieci

W grudniu 2015 r. zostałam laureatką konkursu organizowanego przez Wydawnictwo Szkolne PWN. EBook dostępny jest na stronie Wydawnictwa, gdzie można go pobrać bezpłatnie.
W konkursie organizowanym pod tym samym tytułem wyłonionych zostało 15 scenariuszy- trzy w języku angielskim i dwanaście w języku polskim. Są one bardzo różnorodne- zimowe, fantastyczne, świąteczne; pisane prozą lub wierszem. Mój scenariusz jest szósty w kolejności i nosi tytuł "Przedświąteczny bal". Niestety zmieniono mi tam kilka kwestii, przez co w kilku miejscach jest niespójnie i się nie rymuje. Nie rozumiem takiego postępowania- co prawda biorąc udział w konkursie, podpisuję oświadczenie o przeniesieniu praw autorskich, ale czemu zmieniane są pewne fragmenty na takie, które brzmią gorzej? Szkoda mi bardzo, ale jest to dopiero początek mojej przygody literackiej, i cieszę się niesamowicie z każdej publikacji. EBook został bardzo ładnie i przejrzyście wydany i gorąco zachęcam Was do jego czytania, czerpania inspiracji i oczywiście dzielenia się ze mną wrażeniami! 

A oto link do książki.


"PeWNego razu w teatrze... Scenariusze przedstawień świąteczno-zimowych dla dzieci"

Wydawnictwo Szkolne PWN
Rok wydania: 2015

Liczba stron: 143
ISBN: 9788326225505

Książka w portalu Lubimy czytać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz